יום ראשון, 22 בנובמבר 2009

The Proposal - Anne Fletcher


הרבה זמן לא כתבתי, אני עמוס מאוד בעבודה בכמה פרויקטים מקבילים של כמה לקוחות גדולים, ולכן אפילו זמן לראות יותר מדי סרטים לא יצא לי.
ובכל זאת, וכדי שאחותי הגדולה לא תנזוף בי יותר מדי, אני חוזר לכתוב קצת השבוע, ומתחיל בסרט "ההצעה" בכיכובה של סנדרה בולוק.
לדעתי הוא כבר ב - DVD כל מקום, כולל בישראל, ובכל זאת, החלטתי לכלול גם סרטים שכבר סיימו את עבודתם בבתי הקולנוע.
סרט אמריקאי טיפוסי, חמוד, קיטשי עם סוף טוב. העלילה מספרת את סיפורה של בוסית קשוחה במערכת עיתון אמריקאי שמקורה הקנדי ותפוגת הויזה האמריקאית שלה מאלצים אותה לצאת להרפתקאות מעניינות הכוללות את העוזר האישי המדהים שלה.
אין הרבה בסרט אז אל תחפשו, עלילה קומית \ רומנטית, אין עומק או משחק יוצא מגדר הרגיל אבל בכל זאת אם רוצים להעביר ערב נעים בחברת בן \ בת הזוג בהחלט סרט חמוד.
דגשים:
- אם אני זוכר נכון, ממחטות נחוצות רק פעם אחת (וגם זה אולי, תלוי אם אתם כמו אישתי)
-לצפות כשרוצים ממש לנקות את הראש ולא לחפש עומק או מסרים
- כן, אפשר לקנא בעוזר של סנדרה בולוק
- כן, גם לי נראה מדהים חופשה באלסקה
טריילר:

תגובה 1:

  1. הי....טוב שחזרת באמת, אתה ממש לא עומד בקצב של אחותך הגדולה!!!! גם אני ראיתי את הסרט המפגר הזה אבל הוא חמוד בטירוף. סרט בנות אמיתי אבל מדליק, אני אהבתי מאד וגם בכיתי מלא כמו אשתך!!!! מתה לנסוע ללוקשיין של הסרט....בוא ניסע!והכי אהבתי את הסוף שהם כאילו מתראיינים אצל פקיד ההגירה במיוחד הספרדי הזה שהוא גם המלצר וגם החשפן וגם מוכר בחנות וגם מנקה שירותים

    השבמחק