יום חמישי, 26 בנובמבר 2009

Couples Retreat טיפול זוגי

כן, כן, הייתי בקולנוע שוב!

OK, הסרט טיפול זוגי הוא ממש סרט מפגר, אבל בכל זאת שווה צפייה.
הנה הסיפור:
ממש רציתי ללכת לראות את 2012, אבל היה נראה לי שהקולנוע יהיה מפוצץ בהקרנת הבכורה וגם לא היו כרטיסים בשעה נורמלית, ולכן יפעת הזמינה לנו כרטיסים לטיפול זוגי בהנחה שנלך ל 2012 בשבוע הבא.
מדובר בסרט מצחיק וחמוד על 4 זוגות חברים (בערך, כי אחד פרוד כמעט) שנוסעים ביחד למלון מהחלומות (כמו אלה שרואים במצגות שמנוולים שולחים באימייל כדי לאכול לכם את הלב), רק מה? צד אחד של המלון מיועד לרווקים וחובבי סקס שבאים רק להינות, בעוד צד שני מיועד לזוגות נשואים עם בעיות שעוברים סדנא לטיפול זוגי בהשראת ממציא השיטה (מרסל) שאותו משחק ז'ן רנו הענקי! (מת עליו)
רוב הסרט מפגר לחלוטין, אמריקאי קיטשי לגמרי ובכל זאת:
היו קטעים שאתה אומר לעצמך, וואלה, יש נקודה למחשבה, אחרי הכול אני מניח שלכולנו יש מה לשפר ביחסים עם בני הזוג שלנו, תמיד. ובנוסף, הסרט כיף לצפייה, קליל ולא דורש מאמצים רבים מדי.
דגשים:
- לא ללכת אם אתם באמצע ריב עם בן \ בת הזוג, זה כמו שמן למדורה
- פופ קורן ושתייה חובה, כדי להעביר את הזמן
- אם יש לכם מישהו עשיר במשפחה, לכו למלון הזה, סדנא לא סדנא, נראה לי מדהים
- ובנימה רצינית? השקיעו בבן \ בת הזוג שלכם, החיים קצרים, תהנו אחד מהשני
טריילר:

תגובה 1:

  1. איזו רשומה חמודה אהבתי במיוחד הפעם את הדגשים בסוף. תגיד לי מה נסגר איתך? או שאתה לא רואה סרט חודשיים או שאתה הולך כל יומיים? זה במסגרת המבר מהברט - השקעה בזוגיות? כי הכל זה סרטי בנות.....אני אלך לסרט הזה. תגיד יש גם איזה סרט על זוג שנמצא בריב ומנסה להיפרד אבל אז נשלחים לתוכנית להגנת עדים. ראית? אתה יודע על מה אני מדברת? נשיקות....

    השבמחק