יום רביעי, 25 בנובמבר 2009

Planet 51

OK, בארה"ב יש שתי תקופות שבהן יוצאים מלא סרטים חדשים ושווים - לקראת Thanksgiving / Christmas ובקיץ.
אחד הסרטים שכולנו במשפחה חיכינו לו הוא PLANET 51 על כוכב של חייזרים די מגניבים שבן אנוש מתוחכם נוחת להם באמצע הסלון (או הגינה ליתר דיוק), נראה מגניב, מצחיק וכייפי לצפייה.
ובכן? בזבוז זמן לגמרי, לא שווה את הכסף או הפופקורן, משעמם למדי, עלילה מסטיקית משהו, הירואיות מפגרת ותו לא.
חוץ מרכב חלל חמוד אחד, כול הסרט די דרעק, אני ממש ממליץ לחכות ל DVD אם בכלל בא לכם אחרי הביקורות הנ"ל.
למען האמת אני די מבועס, כי אני חובב אנימציה מושבע וזה כבר הסרט השני (אחרי גשם של פלאפל Cloudy with chance for meatballs) שממש מאכזב, אני מקווה שגדולי האנימציה יחזרו לעצמם בקרוב ויפתיעו אותי במשהו קצת יותר מוצלח.
בכל אופן, אני מצטער שלא לקחתי את הבנים ל - Christmas Carole שנראה יותר מוצלח.
דגשים:
 - לא ללכת
 - אחרי שלא הלכתם, תמצאו משהו יותר טוב לעשות עם הזמן והכסף
 - עדיין לא ראיתי את 2012, בקרוב אני מקווה
 - מישהו צריך משהו שקונים בבלאק פריידי?
 - והנה רשומת אורח של אחותי היקרה, שמספרת על סרט שהיא צפתה בו בלונדון:
חוצמזה יש לה שני בלוגים שווים במיוחד של יצירה ושל משפחות מטיילות, וגם כן בכלל היא זו שהדביקה אותי בחיידק הבלוגים, אז כבוד לזהר תדמור, ובקרו בבלוגים שלה, הם שווים.
טריילר ל PLANET 51 המשעמם (דרך אגב, הטריילר דווקא נראה מעולה, הסרט על הפנים)

תגובה 1:

  1. תודה אח שלי על הפירגון!!! איזה כיף. ותודה שאתה חוסך לי כסף ורואה סרטים מפגרים לפני שאני מתבעסת בהם...אחזיר לך בשמחות:) נשיקות....עוד שלושה שבועות למניאק....

    השבמחק