יום שני, 5 באוקטובר 2009

Inglorious Basterds - Quentin Tarantino ממזרים חסרי כבוד

חברים! בהמלצת אחותי היקרה (כן, היא התחילה עם הבלוגים האלה) וחברים טובים, הבלוג שלי נפתח רשמית, ואני פותח ב - Inglorious Basterds של קוונטין טרנטינו.
אז ככה, מדובר בסרט טיפוסי לטרנטינו, הרבה סצינות גרפיות, הרבה דם, הרבה ספרות זולה וקיל ביל ...
מי שיחפש רשימת שינדלר או החיים יפים, לא יימצא.
ובכל זאת - אהבתי אהבתי אהבתי! תראו, ללכת לקולנוע צריך גם בשביל להינות ולא תמיד לחפש את המשמעות והמוטיבים וכל המושגים המפוצצים האלה (אע"פ שיש אותם, מי שרוצה שישלח לי אימייל, אני אשעמם אותו בנפרד...)
הסרט מספר את סיפורה של יחידה מיוחדת של הצבא האמריקאי במלחמת העולם השנייה שנשלחת לצרפת בפיקודו של בראד פיט (לוטננט אלדו ריין) ומטרתם היחידה בחיים היא לכידת והוצאה להורג (בדרכים ממש מקוריות) של קצינים וחיילים נאציים.
כמובן שלהיות יהודי עוד יותר משמח כשצופים בסרט הזה, טרנטינו עושה "חסד" עם התדמית הנאצית ומציג את כולם מהיטלר ועד אחרון החיילים כחבורת חזירים, פחדנים, מנוולים ועוד על תואר מגעיל שבא לכם.
חוץ מאזכור מאכזב אחד של ישראל שעוד לא הייתה קיימת וככה קצת אכזב אותי, בסה"כ אחלה סרט, רחוק ממציאותי לצערי אבל שווה את הצפייה בקולנוע.
דגשים:
 - החלק האהוב עליי? בראד פיט במבטא אמריקאי דרומי כבד. (במיוחד כשהוא מדבר איטלקית)
 - לא לבעלי לב חלש
 - לא לילדים
 - לא למתרגשים מקצת (אולי בעצם טונות)  דם
 - לא לאוהבי היטלר (אם יש כאלה נא לעזוב את הבלוג שלי)
זהו בינתיים, יש לי עוד הרבה מה לומר בנושא, אבל לא רוצה להלאות אתכם ברשומה הראשונה של הבלוג שלי, תגובות ייתקבלו בשמחה, אם אתם רוצים לשלוח אותי לסרט מסויים כדי שאבקר בשבילכם, גם הולך.
תהנו בקולנוע!
מוטי
טריילר לסרט:
טריילר לסרט

2 תגובות:

  1. אחי היקר! מזל טוב לפתיחת הבלוג, כנראה שהמרחק והמגורים במיכר גורמים לנו לבלוגג כדי להשאר בקרש קרובים וככה גם אחרים מרויחים. אני כמובן נרשמתי, מחכה בקוצר רוח לרשומות נוספות וכמובן שאשויץ בך בבלוג שלי! המשך לחלום - גודלנו הוא כגודל החלום שאנו נושאים בקרבנו.

    השבמחק
  2. נו טוב אז אני הולך לראות...
    Y

    השבמחק