יום רביעי, 7 באוקטובר 2009

Cloudy with a Chance of Meatballs גשם של פלאפל

שלום לכולם!

הרשומה השנייה בסדרת המלצות הסרטים שלי עוסקת בסרט לא מומלץ בכלל.
יש באיזור שלנו בפלורידה כמה בתי קולנוע וחלק ממש משובחים, עם כורסאות רחבות ונוחות, מסכי Imax ו - 3D ומקומות לג'יאנט דיאט קולה שכל אמריקאי ממומצע חייב שיהיה לו.
בקיצור, הלכנו עם הבנים לאחד מסרטי הילדים לפני משהו כמו חודשים (לא זוכר אפילו איזה) ובקדימונים (מה שקוראים בשפה שלנו ה"בקרובים") היה הטריילר לסרט החדש של אולפני סוני על המדען שמוריד גשם של אוכל מהשמיים. לא תאמינו! וכשראינו המבורגר על המסך, האולם נמלא ריח המבורגר, כשהיו קינוחים היה ריח מתוק! הם שילוו את אפקט הריח עם התמונה על המסך ובו ברגע (וגם בגלל בטן מקרקרת) החלטנו שזה סרט חובה.
כעבור חודשיים, תיאטרון אחר, כי בו מציג הסרט החדש על מסכי 3D עם המשקפיים המזעזעות מפלסטיק, לא ריח ולא קינוחים.
מדובר בסיפורו של מדען לא יוצלח מעיירה קטנה של דייגי סרדינים, לא רק שהוא מבזבז את כספי משלם המיסים האמריקאי, גם כן הרס את כל העיר ובשביל מה? בשביל חתיכת פולקיע?
אני כמובן קצת מגזים, האמת שבסרטים מסוג זה המיועדים לילדים \ משפחה, המדד הטוב ביותר הוא הבנים שלי, ואפילו הם קצת השתעממו, הסרט לא משהו, קיטשי, נחמד אבל לא יותר, שווה המתנה ל DVD לטעמי.
מה שבטוח, את אהבת חיי מאז ומתמיד WFRR (מי שיצליח לנחש מה זה יקבל חולצה ותקליט) הוא לא שבר ואפילו לא התקרב...
הנה טריילר למקרה שבא לכם להתרשם:
טריילר לסרט

4 תגובות:

  1. כאילו דא !! ברור שאני יודעת מה זה WFRR ....אבל לא אגלה לאחרים! אבל אני רוצה חולצה ותקליט.

    מזל טוב לפתיחת הבלוגיה !
    נשיקות
    מייקו הקטנה

    השבמחק
  2. וברור שאני יודעת גם כן מה זה WFRR....סתם...אני לא באמת יודעת! זה משהו שקשור לרוג'ר רביט? שזה סרט הקומיקס האהוב עליך? חוץ מזה איך הוספת את המונה של קוראי הפיד ברנר למעלה? גם אני רוצה!!!!
    ו...נכון הסרט הזה חרא של סרט משעממם לאללה טיפשי ומפגר

    השבמחק
  3. האחיות החכמות שלי גילו מי זה WFRR ויקבלו חולצה מארה"ב ומוחק מלונדון ...

    השבמחק